برگزاری استارتاپ "IOT" در مرکز علمی کاربردی قند کرج

برگزاری استارتاپ "IOT" در مرکز علمی کاربردی قند کرج

مدیر اجرایی همایش کسب و کار "IOT" از برگزاری استارتاپی با این موضوع در مرکز علمی کاربردی قند کرج خبر داد و گفت: در این همایش که از ساعت 17 تا 20 روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، قرار است از ایده‌های خوب و کاربردی به اشکال مختلف حمایت شود.
لیرضا رمن در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: با توجه به گسترش علوم مبتنی بر IOT  در جهان و شروع کسب و کارهای مبتنی بر این اکوسیستم در کشور، اطلاع رسانی و آموزش به عموم دانشجویان، جوانان و عموم مردم جهت شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های عظیم موجود در این حوزه، دانشگاه علمی و کاربردی قند کرج اقدام به برگزاری این همایش عمومی کرده است.
رمن به تشریح برنامه‌های این هم ایش پرداخت و گفت: در این همایش قرار است برنامه‌های کاربردی ساخته شده توسط شرکت کنندگان به صورت تضمینی خریداری شود.
وی افزود: علاوه بر این قرار است از ایده‌های تیمی برای عملیاتی شدن حمایت شود تا آن ایده به کسب و کار واقعی و پولساز تبدیل شود.
مدیر اجرایی همایش کسب و کار "IOT" خاطرنشان کرد: افرادی که در هیچ تیمی نیستند و تمایل دارند با یک تیم آشنا شوند با شرکت در این همایش می‌توانند با دیگر افراد آشنا شده و تیم مورد نظر خود را انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه ایده‌های خوب و ثروت ساز در این همایش مورد حمایت قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: با توجه به ایده ارائه شده، سرمایه‌ای بین 2 تا 5 میلیون تومان در اختیار صاحب ایده قرار خواهد گرفت و در قبال آن 10 تا 25 درصد از شرکتی که در آینده مبتنی بر آن، ایده تاسیس خواهد شد را در اختیار می‌گیریم.
مدیر اجرایی همایش کسب و کار "IOT" در پایان به امکان ایجاد ایده‌های جدید برای افراد فاقد ایده در این همایش اشاره و اعلام کرد: افرادی که مایل به شرکت در این همایش هستند، می‌توانند با مراجعه به این آدرس https://evand.com/events/74840 به صورت آنلاین ثبت نام کنند. 


12 دی 1395 9:46
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟